چه مدت می تواند شما را با GFR از 10 در نارسایی کلیه زندگی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت می تواند شما را با GFR از 10 در نارسایی کلیه زندگی

چه مدت می تواند شما را با GFR از 10 در نارسایی کلیه زندگی می کنند؟ در واقع، بسیاری از عوامل هستند خواهد شد طول عمر بیمار تاثیر می گذارد، مانند سن، وضعیت جسمانی، علل بیماری های کلیوی، درمان وجود دارد و به همین ترتیب، در میان آنها درمان نکته کلیدی برای تداوم طول عمر است.

GFR نظر گرفته می شود شاخص حساس ترین عملکرد کلیه است. با تشخیص GFR، دکتر می تواند شکل از مرحله دقیق بیماری کلیه و درمان. GFR کاهش می یابد با این بیماری پیشرفت می کند. اگر GFR قطره به زیر 15ml / دقیقه، شما ممکن است احتمالا به مرحله 5 نارسایی کلیه، مرحله پیشرفته بیماری کلیوی وارد شده است. در این مرحله، دیالیز یا پیوند کلیه خواهد شد برای حفظ زندگی استفاده شود.

اگر شما توسط مشکلات جدی با GFR 10 همراه، دیالیز در تقاضا باشد. به طور معمول، با دیالیز، 80٪ مردم می توانند زندگی می کنند یکی دیگر از 1 سال، 64٪ افراد می توانند 2 سال دیگر زندگی می کنند، 33٪ می تواند به 5 سال زندگی می کنند و 10٪ می تواند 10 سال زندگی می کنند. اما در این میان، دیالیز به شما مقدار زیادی از اثرات جانبی، که به شدت طول عمر خود را تحت تاثیر قرار خواهد آورد.

اگر دیالیز کار نمی کند، پیوند کلیه اعمال خواهد شد. پیوند کلیه خواهد شد دو برابر و یا حتی تریپل طول عمر دیالیز. اما آن را به یک زمان طولانی برای کلیه مناسب اهدا صبر کنند.

چه درمان طولانی طول عمر مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شدت توصیه می شود. این یک درمان طبیعی بدون هیچ گونه عوارض جانبی است. این می تواند مشکل کلیه به طور کامل تر به بازسازی سلول های کلیه آسیب دیده، ترمیم ساختار اصلی کلیه و بهبود عملکرد کلیه را حل کند. به عنوان یک نتیجه، GFR نیز افزایش یافته است. شما می توانید بسیار طولانی تر از شما می توانید با این درمان تصور زندگی می کنند.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد نارسایی کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر ما در واتساپ به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. واتساپ ما: +86 18633865632





:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: